Polityka zwrotów

Postanowienia ogólne

Produkty można zwrócić w ciągu 30 dni od daty wysyłki. Jeśli od dnia wysyłki upłynęło 30 dni, nie możemy zaoferować zwrotu pieniędzy.

Do zwrotu kwalifikują się wyłącznie przedmioty nieużywane. Produkt musi być w takim samym stanie, w jakim otrzymał go kupujący.

Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu do kupującego zostanie wysłana wiadomość e-mail z potwierdzeniem otrzymania zwrotu. Kupujący zostanie również powiadomiony o pozytywnym rozpatrzeniu lub odrzuceniu zwrotu.

Jeśli zwrot zostanie pozytywnie rozpatrzony, pieniądze zostaną zwrócone na kartę kredytową kupującego lub na konto, z którego dokonano oryginalnej płatności.

Opóźnione zwroty

Jeśli nie otrzymałeś zwrotu sprawdź ponownie swoje konto bankowe.

Następnie skontaktuj się z firmą zarządzająca twoją kartą kredytową, czasami między transferem a oficjalnym zaksięgowaniem środków mija nawet kilka dni.

Skontaktuj się też z przedstawicielem swojego banku – czasem przetwarzanie transferu trwa nawet kilka dni.

Jeśli powyższe czynności nie przyniosą pozytywnego rezultatu, skontaktuj się z nami za pomocą poczty elektronicznej: reczniedziane@gmail.com.

Produkty przecenione

Produkty przecenione nie podlegają wymianie.

Wymiana

Ze względu na unikatowy charakter produktów oferowanych przez nasz sklep, nie ma możliwości wymiany reklamowanego produktu. W szczególnych przypadkach możliwa jest wymiana produktu na inny.

Koszty przesyłki

Aby zwrócić produkt należy go wysłać na adres: Ręcznie Dziane, ul. Kwiatowa 25, 05-515 Nowa Iwiczna

Koszty wysyłki pokrywa kupujący. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi.

Potrzebujesz pomocy?

Skontaktuj się z nami za pomocą Contact us at {email} for questions related to refunds and returns.